Práce se dřevem rozvíjí vůli - rozhovor
Ředitel pražského waldorfského lycea, pan Ivan Smolka, mluví v novém rozhovoru o přístupu k manuálním činnostem na waldorfském lyceu.
Ředitel pražského waldorfského lycea, pan Ivan Smolka, mluví v novém rozhovoru o přístupu k manuálním činnostem na waldorfském lyceu.
Ve vodách internetu jsem našla krásnou "přednášku" rodičů waldorfských školáčků. Manželé Smolovi popisují, jak waldorfská škola funguje. Popisují vše z osobního pohledu a na základě zkušenosti. Mluví i o své roli "aktivního rodiče". Mluví ale i o tom, jak transformační cesta to je...
Dokument vytvořený ke 100. výročí vzniku waldorfského pedagogiky ukazuje pohled řady učitelů z celého světa. Je tu patrné, že tváře waldorfské školy mohou být různé, ale podstata zůstává. Pojmenovat tuto podstatu není snadné a v dokumentu se o to svými slovy pokouší mnoho zkušených. A je to síla. Celkový obraz působí úžasně, opravdu se mě to...
Rozhovor s ředitelem WŠ Brno, panem Tomášem Jedličkou. Mluví v něm o praktickém fungování waldorfské školy - o roli učitele, o způsobu výuky i duchovním ladění.
Skvělý dokument o waldorfském způsobu učení. Průřez informací od MŠ, ZŠ až po Lycea. Rozhovory s absolventy ;)
Rozhovor s ředitelem waldorfského lycea, panem Ivanem Smolkou. Mluví o obecných principech waldorfského školství, ale také o významu epochy, eurytmie a mnoho dalšího.
"Na waldorfské škole je naší první otázkou "Co máme rozvinout?". Až potom přijde na řadu, že to děláme také prostřednictvím nějaké učební látky." říká. Celý rozhovor najdete na tomto ...
Poselství pohádek optikou waldorfské pedagogiky, sdíleno ze stránek ZŠW Jinonice.
Učitelé, rodiče, absolventi. Waldorfská pedagogika jako způsob učení, který podporuje rozvoj celé lidské bytosti...
Zakladatel waldorfské pedagogiky rudolf Steiner...renesanční člověk, který ovlivnil spoustu osobností své doby a jehož myšlenky žijí dodnes. Z čeho vycházel? Co znamená "antroposofie"? Co je nejvýraznější rys jeho filozofie?